Všetko dôležité na jednom mieste
Špeciálne funkcie aplikácie zjednoduší odovzdanie informácií medzi personálom a zaistí lepšie plánovanie dňa.
Mobilná aplikácia funguje ako pomocník, ktorý má všetky dôležité informácie po ruke kdekoľvek sa pohybujete. V aplikácii môžete priamo u konkrétneho klienta zistiť, aká starostlivosť má byť vykonaná a aké udalosti sú u neho naplánované. Môžete doplniť dôležité informácie pre ostatný personál, vložiť poznámku alebo napísať ostatným kolegom do chatu.
Webová aplikácia slúži pre nastavenie a administratívu celého systému, nájdete tu prehľadne dáta o chode domova. Zobrazíte spätné záznamy o histórii poplachov, realizácii starostlivosti a ďalšie. Dáta môžete exportovať pre tlač.
Zjednodušenie plánovania a lepšej komunikácie
Aké ďalšie funkcie aplikácia má
Ďalšie funkcie, ktoré HelpLivi ponúka
Privolanie pomoci
Tiesňové tlačidlá podľa potrieb klienta pre použitie vnútri aj vonku
Automatické
detekcie rizík
Upozornenie na odchody dezorientovaných osôb, na požiar, únik vody a ďalšie
Evidencia
starostlivosti
Rýchly záznam úkonov v mobilnej aplikácii po načítaní NFC čipu
Zaujal vás HelpLivi?
Dajte nám vedieť. Prídeme k vám, všetko predvedieme, premeriame a spoločne navrhneme riešenie priamo pre vás.