Pomôcky pre efektívnu starostlivosť

Všetko dôležité na jednom mieste

Špeciálne funkcie aplikácie zjednoduší odovzdanie informácií medzi personálom a zaistí lepšie plánovanie dňa.

Mobilná aplikácia funguje ako pomocník, ktorý má všetky dôležité informácie po ruke kdekoľvek sa pohybujete. V aplikácii môžete priamo u konkrétneho klienta zistiť, aká starostlivosť má byť vykonaná a aké udalosti sú u neho naplánované. Môžete doplniť dôležité informácie pre ostatný personál, vložiť poznámku alebo napísať ostatným kolegom do chatu.

Webová aplikácia slúži pre nastavenie a administratívu celého systému, nájdete tu prehľadne dáta o chode domova. Zobrazíte spätné záznamy o histórii poplachov, realizácii starostlivosti a ďalšie. Dáta môžete exportovať pre tlač.

 

Zjednodušenie plánovania a lepšej komunikácie

Aké ďalšie funkcie aplikácia má

DÔLEŽITÉ PRIPOMENUTIA

V prednastavenej dobe príde personálu upozornenie na nadchádzajúcu udalosť

PREHĽADY A ZOSTAVY

Prehľady klienta aj zamestnanca – zoznam poplachov, udalostí aj úkonov

TEXTOVÁ KOMUNIKÁCIA

Chat v rámci pracoviska alebo celého domova

Ďalšie funkcie, ktoré HelpLivi ponúka

Privolanie pomoci

Tiesňové tlačidlá podľa potrieb klienta pre použitie vnútri aj vonku

Automatické
detekcie rizík

Upozornenie na odchody dezorientovaných osôb, na požiar, únik vody a ďalšie

Evidencia
starostlivosti

Rýchly záznam úkonov v mobilnej aplikácii po načítaní NFC čipu

Zaujal vás HelpLivi?

Dajte nám vedieť. Prídeme k vám, všetko predvedieme, premeriame a spoločne navrhneme riešenie priamo pre vás.